♥ Jom Follow ♥

Sunday, 30 October 2011

Love vs Hurts



Love itu cinta?

Dengan tulus suci  aku nak cakap, aku pernah ada heart2 feeling kat sorang mamat ni..tapi aku tak pernah luah.. sampai sekarang pun dia tah ke mana, aku entah ke mana..

aku pernah ada bopren tapi biasala..zaman tu mongop lagi.. otak xberapa berkembang..haha... Boleh beza x apa dia suka apa dia lurve? lain oke... Lurve tu ada perasaan degup2 macam masa kita solat.. Dia high level sikit dari suka.. hehe...

aku xmencari lelaki yg sempurna.. cukupla sekadar aku hormatkn dia dan dia boleh pimpin aku ...

em..suka pulak?

aku suka ramai orang... hehe..asal ada mamat lalu sebelah je aku suka..haha...

erm.. Suka ni lain..kadang2 bila kita couple dengan sesorang mamat tu, xmesti kita cinta..

aku sendiri macam tu gak.. mula2 kapel macam best..kau suka aku, aku suka kau.. sama2 berleviu2... tapi perasaan degup2 tu xde..so diri yg xbape baik ni terpaksa mintak putus sebab rasanya takde makna nk tunggu lama2 if hati xcinta..kang lagi kecewa pulak..

Memang rasa bersalah nk lepaskan si dia.. bukan xsayang... tapi belum cinta..orang kata cinta tu boleh dipupuk.. tapi aku rasa, cinta tu xleh dipaksa..kalau jodoh, xkan kemana punya... kan?




No comments:

Post a Comment