♥ Jom Follow ♥

Monday, 19 December 2011

Banyak tak gaji korang? eh..

.: Assalamualaikum :.

topik kita pada hari ini ialah... seperti di atas ok... (0.0) hehe

Hee.. aku nak cerita sikit life before Herbalife... Alhamdulillah, akubukan datang dari family susah.. in which kami bukanlah kaya, namun kami tak la kayap... paham kan? haha... ok proceed.

Aku tamat study kat UKM pada tahun 2009, umur pun baru 22 masa tu.. seminggu lepas habis belajar, belum pun kua result exam, aku dah dapat offer letter untuk kerja dengam Gomen sebagai contract officer.. Gaji pun sama macam graduate yang lain.. Tapi malangnya, as pegawai kontrak, aku tak layak dapat EPF mahupun apa-apa elaun.. so aku berkerja makan gaji pokok sebulat-bulat itu selama hampir tiga tahun...err...ok..dua tahun setengah... dengan gaji yang sama, tak naik-naik... tanpa simpanan dan caruman KWSP whatsoever... kena maki kena ngumpat, semua dah biasa... 

Tapi kenapa aku pilih Herbalife..?

oh..sebenarnya semua produk pun bagus... tapi Herbalife ada marketing plan yang menepati keinginan aku<senang nak promote> ... Mudah untuk carik customer <sebab semua orang nak cantik kan>.. dan untung yang besar <oke..saye suka untung-untung ni>.. haha

jadiknye...kenapa anda taknak Herbalife? jawab heeeeyyy....

our captain..! wanna be just like u uncle!

No comments:

Post a Comment