♥ Jom Follow ♥

Thursday, 12 January 2012

Muda Mudi Herbalife Kaya Raya?

.: Assalamualaikum :.

Masa di PD tempoh hari, asal ada je komen kua dari mulut aku, akan ada insan yang cakap "akak ni macam kak Mel la".. bila dah ramai cakap gtu (oke tipu..xramai pun), aku cari link blog beliau... Hasilnya, TAK SERUPA oke! tapi topik kali ni, ada kaitan dengan topik Amalina Peter : Herbalife for young people?

hoho..masa mula-mula join dulu, incek Yus cakap "Sarah, kalo ko pasan, budak team kita ni semua bawah 25. ko tengok Mel, umo baru 22, Maryam dengan atie pun sama, kita 24, yang lain pun below 25"..

LOL..memang pun!

So aku berjaya mencilok gambar-gambar dari blog Mel untuk dijadikan bahan bukti..haha..ini bukti sahih oke! Kami jumpa n kenal diorang personally sebab mereka ini upline aku..

1) AMALINA PETER & ABQARI
Income: RM30,000-RM40,000
Age: 22 years

2) MARYAM & HAFIZ
Income: RM25,000-RM35,000
Age: 23 years

3) YUSSAMIR & ATIE
Income: RM10,000-RM30,000
Age: 24

oke..Akusendiri baru sebulan bermula, Alhamdulillah dah dapat RM2780 hasil dari Herbalife.. Belum masuk RM800 cash reward dengan hadiah iPod Shuffle lagi.. yahuu!

Dah terbukak hati nak join Herbalife?

Contact aku for appoinment: 0126402303

Goodluck uollzzzz!

No comments:

Post a Comment