♥ Jom Follow ♥

Tuesday, 25 February 2014

Siapakah lembaga HITAM itu?

Bismillahirrahmanirrahim..

5.30am.. macam biasa.. Hanim bangun, mandi.. mula iron baju ofis.. that feeling masa pakai baju panas2.. ohhoohoiii..

Pastu solat.. Solat subuh hari ni terasa tak khusyuk.. sebab masa sujud tu ternampak de kelibat lembaga hitam kat tepi kepala.. shh.. tabah.. tabah.. tu sume dugaan je.. pepagi ni hantu tido dah..

Selesai doa, get ready pakai tudung.. bedak sikit-sikit.. erkk.. berderau darah.. macam de mende hitam lalu kat belakang.. kuatkan hati.. perasaan je ni..

Baru nak pakai tudung sekali pranggg.. tabung kumbang pecah.. sapa tolak? Wuwuwuuuu.. kat lua gelap lagi.. dahla i ni penakot.. tido pun pasang lampu lagi.. huhu... takpe.. kite teruskan.. jangan pandang belakang.. kejap lagi baru sapu kaca2 tu..

Elok je nak pin tudung, kedengaran bunyi macam kaca tu dipijak-pijak.. aisehhh.. dramatik betul la pagi ni.. nak tengok.. tapi scaryyyyyy.. kang kalau 'ternampak' yang tak patut kang, ada gak demam sehari.. fufuffu.. jangan toleh.. jangan toleh.. tapi makin kuat lak bunyi kaca tu dipijak-pijak.. ada bunyi macam kaca tu kena seret kat lantai tiles.. ohhhh..

Hanim tak toleh dah.. teruskan pakai tudung.. hati dah berdebar-debar.. seriyauuu... cepatla selesai bersiap. Oke mana handbag.. mana.. mana.. oh.. tepi katil.. dah taknak pikir kaca tabung tu.. balik nanti jela buat.. this is scary.. kena kua dari bilik ni cepat-cepat. Ohh.. mana pulakkk beg niiii... Tiba-tiba..dari hujung mata ternampak satu lembaga hitam..berbulu lebat.. duduk atas katil.. matanya oren kekuningan.. arghhhh. TIDAKKKKKKKK....
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

Kenapala Juna buat mama macam ni. Berderau darah mama tau... Entah bila Juna masuk bilik pun mama tak perasan.. adoyaiiiiiii..

p.s: Hanim betul-betul rasa nak gigit Arjuna ni. Pagi-pagi buta dah wat orang terkejut.. (-_-")

No comments:

Post a Comment