♥ Jom Follow ♥

Wednesday, 30 July 2014

Aidilfitri 2014

Bismillahirrahmanirrahim..

Selamat hari raya!

korang raya mana ni? Dah servuce kereta? Dah buat kuih raya? Acececey.. dah beraya sakan baru nak tanye kan.. haha..

Tahun ni tahun pertama dengan Yobo kat kampung.. tahun pertama jugak beraya dengan si kenit 2 orang tu.  Hihi.. apapun, dalam kita beraya, ingat mereka yang dalam kesedihan.. dalam saudara islam kita yang lain mati kebuluran, kita pun kena berjaga supaya tak terlebih makan.. *ops*..

Anyway, Hanim doa kuat2 supaya korang semua dipermudahkan perjalanan pergi balik dan dipermudahkan segala urusan.. nanti kite stori panjang2 ye.. jom raya!


No comments:

Post a Comment