♥ Jom Follow ♥

Sunday, 1 January 2012

My Goals.. InsyaAllah

Bismillahirrahmanirrahim~

Tinggal beberapa jam je lagi nak masuk New Year. Terasa nak share my GOAL untuk tahun 2012.oh..betapa ruginya tahun 2011 berlalu tanpa azam...

So siang tadi I Hanim dah tulis azam Hanim  di Nutricity Melawati.. tapi dek kerana kekangan masa nak berfikir, sempat tulis sikit je.. haha.. doakan Hanim untuk capai semua azam ni oke...

1) Life as a student

InsyaAllah, tinggal 1 semester je lagi which is meant for thesis.. nak lulus pengajian di peringkat Master ni dan konvo pada bulan 10 nanti.
jumpa korang masa convo nanti!

2) World Team 2012 

Oh..saye ada satu azam sangat kuat.. Iaitu mengalahkan Yus n Atie serta mengejar mereka untuk jadik GET team.. tapi belum berkelayakan.. aku sekarang masih di tahap Supervisor.. So target aku, 20 Disember 2012, aku  dah Qualified as World Team member!
sekarang aku datang sebagai peserta.. InsyaAllah 2012  aku akan jadi speaker pulak!

3) Ada perniagaan sendiri

Ini azam dan keputusan terbesar dalam hidup aku.. Doa aku agar diperkenankan serta umi abah merestui perjalanan Hanim dalam dunia perniagaan. So aku dah decide, apa pun jadi, aku akan usaha jugak untuk kaya melalui perniagaan.. hihi.

one of the high rank leader in our team

4) Kahwin

Weeeeeheee!! bestnye nak kawin! haha... Ni niat dulu yang penting kan.. Yobo, jom kawin! hehe Oh umi! saye mahu kawin!


One of my Bestie's wedding

5) Herbalife Vacation

Yang terdekat ialah Vacation ke Tokyo bulan Jun nanti.. Memandangkan aku belum cukup kaya nak janjikan umi tempat-tempat yang besar dan mahal serta mewah, maka Herbalife adalah platform untuk Hanim membawa bonda berpoya-poya... InsyaAllah bila tiba masanya, aku nak menghajikan each family members.. amin cepat.. ;)

teringat  kat kawan baik Hanim punya isteri  Yussamir dan Mardiati  (gambar pengantin atas tu tau) yang kuakan ayat berbunyi "kalau korang rasa korang belajar tinggi-tinggi untuk dapatkan gaji around RM1800-2500 tu berbaloi, then teruskanlah dengan usaha korang"..lebih kurangla.. ayat tu betul-betul sentap dengar... Mungkin expectation masa belajar ingat gaji boleh tinggi.. Yela, dah struggle setahun di matrik tambah 3 tahun di UKM tambah 3 tahun secara part time di UiTM, tapi at last bila kua, gaji dapat RM2300. Actually untuk budak baru macam aku, dah banyak dah tu. Tapi takleh kaya la.. aku aim nak kaya.. haha

Yang terunggul sekali, kepada Puan Shalehah Yahya a.k.a Bonda saye, terima kasih yang teramat sangat.. Even though umi kata jangan buat, tapi umi still tolong aku cop flyers.. Even umi tak bagi  aku join Herbalife, umi still nak bagi loan kat aku. dan paling best, umi consume Herbalife and take it as part of our  blood. Thanks Umi.. Big Hugs!!! ME LOVE YOU SOOOOOOOO MUCCCHHHHH!!!!!

So yang terakhir... PLEASE aminkan doa Hanim dan support Hanim oke!!! LOVE korang jugak..haha..

SELAMAT TAHUN BARU!
WELCOME 2012, THANKS 2011!
sekian

2 comments: