♥ Jom Follow ♥

Thursday, 12 January 2012

Sayangi adik anda..

.: Assalamualaikum :.

Haha.. tajuk anda emosi anda.. boleh tak...? hehe..

So dengan tajuk tu, hari ini tak lain tak bukan, nak cite pasal adikku..

Hanim sangat mengagumi adik-adik  Hanim oke.. sebabnye mereka sangat pandai.. sekolah pun semua pakat masuk asrama penuh. Paling lembik pun MRSM... Sambung study pun semua tahap gaban punya course.. Aku ni mampu wat bisnes je...hoho.. so ini cerita tentang kerja Cu Yang...

Cu Yang seorang bakal arkitek.. Masa anak buah aku kecik, kami tanya 'Cek nak jadik apa besaq nanti?' dia jawab 'Jadik arkitek macam Cu Yang'. So hari ni aku nak share kerja Cu Yang..weheeee....


creative kan?
one of the creation yang buat kitorang tak tido malam.
 wee..air terjun..eh?

oke..ini dah rupa chalet..
 really love this one..
 ni baru satu..tak tengok group lain g.. semua kreatif wei!
another creation that made us headache..

No comments:

Post a Comment