♥ Jom Follow ♥

Pinnnnn... pinnnnn....


Monday 19 March 2012

Running Man In Malaysia!



Bismillah..
Assalamualaikum..

Muahahahaha... <-- Gelak besar dulu. Oke. Perkhabaran terbaru dari sumber yang boleh dipercayai, Running Man akan datang ke Malaysia bulam April ni. So aku agak teruja memandangkan kitorang satu family memang follow Running Man ni since sebelum Dukturah Hanum ke Egypt *malangnya ada tiada di sini untuk mengejar RM ye* dan since zaman RM tak kua lagi. ok aku tipu . Sebab aku minat Yoo Jae Suk, maka since Family Outing kitorang dah follow beliau.


Walau bagaimanapun, belum ada pengumuman rasmi berhubung tarikh kedatangan mereka. Menurut sumber lagi, penggambaran RM akan diadakan di sekitar Johor Bahru dan Kuala Lumpur selama seminggu dan akan disertai oleh Joong Ki.. YAHOOOOOOOO!!!!!! Dulu Joong Ki part of member tetap RM ni tapi sebab dia bizi dengan drama, maka beliau stop RM. Mesti beliau kagum bila RM sekarang meletup-letup compare dengan drama yang dia wat tu. Takpe Joong Ki-sshi, what u decide is always the best. No regret.

Setiap malam kamis jugak, KSHOWNOW.NET secara bangganya akan kuakan episod baru yang dah disubbed kan untuk peminat-peminat tegar. Ok, before berkenalan dengan Geng Running Man, sukalah kiranya aku nak ucap terima kasih kat Mr Kim Min Soo yang jadik cekgu kitorang sepanjang 3 bulan dalam kelas korea. 

KAMSAHAMNIDA!!
 
Berbalik pada Running Man, sesapa yang ada info, silalah maklumkan sebab pada masa ni, aku sangat yakin dan komfemmmmmmmm ramai rakyat Malaysia yang akan berkumpul beramai-ramai semata-mata nak jumpa diorang *ini termasuk aku*.
 
Yoo Jae Suk a.k.a Yoo Hyuk @ Yooruce Willis atau Grasshopper. Aku suka sebab dia pnye common sense sangat bagus. Calon suami aku mestilah seorang yang ada perwatakan seperti beliau... atau Haha..
Song Ji Hyo. The only girl dalam Running Man. Dulu ada Lizzy tapi beberapa episod je pastu tatau nape beliau menghilang.
Ha Dong Hoon a.k.a Haha jugak dikenali sebagai Haroro. Kasanova dalam Running Man. Tapi aku suka laki macam ni. Comel.. Muahahaha...
Song Joong Ki – Even though beliau dah tade dalam team RM, tapi ada gak time dia datang as guest. Aku suka laki jambu tapi untuk buat jadi laki, idak leerrr.. Hensem sangat pun payah, nanti ramai orang minat laki I.. auwww....

Kang Gary – beliau cool tapi agak sengal... dan lembab... tapi dia memang sangat cool... cool...dan cool... serta cool.. pun aku suka...
Kim Joong Kok – a.k.a SPARTA.. xminat walaupun muscle agak gagah.. Muahaha..
Lee Kwang Soo – a.k.a Kwangvatar. Reason dia sebab dia ada style avatar siket. But yang aku notice, ramai minat Kwang Soo-sshi sebab dia asyik kena buli je... Muahahahaha

Ji Suk Jin – Sebabkan beliau ala2 pakcik, so ramai yang tak berapa minat. Termasuk aku. Hahaha...

Apapun, kredit dekat PD (Program Director) yang sangat kreatif. Berapa kali aku ulang pun, aku still tak bosan tengok program yang Jae Suk-sshi handle. Editor pun sangat bagus sebab pandai carik scene best and edit music + background pelik2..

Kesimpulannya, sesiapa yang ada exact date Running Man come to Malaysia, kindly please inform us. Ramai peminat Running Man menanti kehadiran mereka.. weheee!!

No comments:

Post a Comment